FixA och DonA :P

Hej hopp, nu är vi framme i Ludvika :) Gick faktiskt ganska fort att köra hit, eller jag tyckte då det iaf. Vi (jag) satt och pratade om allt och inget ändå fram till sundsvall då vi bytta förare och jag fick köra resten av vägen. Men otroligt nog kändes inte det heller segt, mkt skönt :P Sjöng lite och irriterade mig på alla idioter som inte borde få ha körkort. Men lika glad var jag för det :P

När vi kom fram fick vi frukost av söta mamma och sov vi till kring 1 då det blidde jättegod Lunch :P Efter det har vi som fixat och donat hela dagen. Jag och mamma har dekorerat hela lokalen där vi ska äta middag och tydligen dansa tango (HJÄLP) och så har danne krattat och gjort fint ute där vigseln ska vara (om inte skitvädret stannar kvar).

Sen blidde Thaimat hos mamma & håkan med Håkans föräldrar och hans son med flickvän. mkt trevligt. snart blir det promenad med mamsi och efter där kommer STOREBROR och Frida hit :) :) :) LÄNGTAR!!

Sköt om er nu barn tills jag kommer hem igen...
ses

TJINGTJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback