Ögat :(

Funderar om man kanske ha gått oh blivit allergisk på äldre dar....
Vaknade igår morse med ett rött uppsvällt ögonlock. Inte roligt.
Såg ut som........ jag vet inte vad
Hoppades på att det skulle bli bättre till idag, (skulle jobba) men när jag vaknade imorse var det bara värre!!!
I paniken ringde jag dennis och sprang över till honom och fick allergitabletter i hopp om att det skulle hinna bli bra till klockan 12 när jag börja jobba.
Och det blidde det :D Eller bättre blev det iaf!!
Tänkte lägga ut bildbevis, men sen tänkte jag..... troligtvis inte.
Nu är det bara att hoppas att det inte kommer tillbaka precis i tid till bröllopet.
Då blir Anneli ARG.ARG.ARG.

Ne inte kul, prova inte det hemma små barn.




TJINGTJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback