Salong Anneli

Då var ännu en dag över och inte har man fått mkt gjort. Rackarns också :/
Dock så har jag pysslat lite här hemma med både det ena och det andra, mesta dels ovettiga saker.
Men det är ju det som är det roligaste tyvärr.

sen mot kvällskvisten kom Evve förbi till Salong Anneli för att färga och slinga håret. Fin blidde hon också, hon
tog bort det blonda och gjorde det lite mörkare med slings i. Sen stjutsade jag hem henne och kikade in en sväng för att godkänna lite klädköp som Elin gjort. Fick en matta av svärmor cokså innan jag begav mig hem.

nu ska jag sitta uppe allderles för länge och göra ingenting vettigt igen. nicenicenice :)


Söta lillasyster Sandström
innan färgning



TJINTJING  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback