Hej jag heter Anneli och jag är SÅ dårlig på att blogga!!!


Har inte skrivit på allderles för länge, så nu tänkte jag vara lite seriös ett tag och skriva ett bra inlägg. Men icke, skrev och skrev och så ska jag  publisera det. Då hänger sig datorn och allt fösvinner. Där får man för att man försöker.

Tar dagen lite snabbt istället då:
* Fixade CV & Brev
* Bråkade med skivaren
* Missade bussen
* Bråkade mer med skrivaren
* Missade buss 2
* Svor åt skrivaren
* Promenerade till centrum
* Lunch med Madde (Always a pressure)
* Shoppade lite livsnödvändigheter (Kläder, hårband & ringar)
* Handla mat med Danne
* Snabbvisit hos svärföräldrana
* Laga mat
* Äta mat
* Supernatural
* Idol
* Styleroom
* Bloggkoll

och nu sitter jag här :P Nu blir det sängen så att jag orkar upp till "Vakna" där Elin Kling ska visa koftor :P
Först lite bilder:

 


Söta Madde




   
Dagens shopping
 

TJINGTJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback