Britney

Onsdag idag och även min lediga dag, alltid lika skönt att vara ledig en dag mitt i veckan. Tyvärr betyder det att jag jjobbar lördag, men vad ska man göra.
Har iaf tillbringat dagen med Carro på stan och fyndat lite. Det blev en rosa top, en macara och ett par riktigt fina skor :) Det blir nog att inviga dom på lördag kanske, hade ju helt andra planer men tror inte att jag kan låta bli :)

Nu måste jag fortsätta att städa innan danne kommer hem igen, inte bra om det inte är städat då. Han är lite petigare än  mig när det gäller det här med städningen, rackarns jobbigt.
Lite roligare blir det iaf om man slår på lite Britney och höjer volymen!


Kommentarer
Postat av: Madde

Plötsligt händer det....jag är i chocktillstånd!!=)hahaha



tack själv!puss

Postat av: Anonym

tack det behöver jag=)

2009-07-14 @ 00:13:42
URL: http://hmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback