Lycksele

Gårdagen spenderades på ett mycket trevligt sätt, nämnligen med Daniel, Caisa och Johan på Lycksele djurpark.
Känner mig egentligen inte så skrivarsugen så jag bjuder på lite bilder istället. Enjoy!


På väg till djurparken passerade vi Cajsas Café, det tyckte jag var mkt roligt :)


Äntligen framme








Caisa håller på att få sina fingrar avhuggna ;)


Älskade detta lilla tåg när jag var liten, var dock för gammal för att åka nu... haha


Älskade lyckolandet!!!!


Daniel åker i jättehoppet som jag kallade det. Rackarns läskigt var det, jag var modig jag med och åkte men dom bildbevisen har Caisa :)


Han överlevde :)



Nu ska jag pyssla lite köket och sen blir det sängen, öppnar imorrn så jag måste upp TIDIGT.

Kommentarer
Postat av: Madde

precis=)kan ju inte få för många ju!Hehe



ses imorrn pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback