En rosa telefon

Jepp, nu har jag äntligen investerat i en ny telefon.
det var nog på tiden eftersom att min bara dog hela tiden om jag inte hade den i laddaren. Nöjd är jag hur som haver, det blidde den billigaste rosa telefon jag kunde hitta i denna lilla stad. 699kr fick jag betala för den lilla skönheten, och det kan det väl vara värt? Den har ingen kamera, ingen mp3 och inga andra nymodigheter heller för den delen. Men den går att ringa med och är rosa, mer kan man nog inte kräva tycker jag :)

 Visst är den vacker?? :)


Idag har jag även hunnit ta en fika med Cajsa, Catrine och Emma, träffat Dannes halvbror för första gången, ätit en Peppe på Ängeln, kört nya bilen första gången själv (utan att krocka btw :P) och slingat Ewes hår. 
Nu blir det sängen för imorrn är det jobb.  

Kommentarer
Postat av: Madde

tack=)Börjar känna mig lite små nervös nu men det blir nog bra!Skönt att få göra bort det.puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback