Heldag med Barran :D,...

...halvdag med Catrine, kväll med Barran, Catrine, Danne och Erik.

Dagen började med att Barran kom och hämtade mig och så for vi på stan för att umgås lite och köpa dom sista detaljerna tiåt danne inför bröllopet. Köpte skorna jag lagt undan åt honom på jobbet och sen letade vi en skjorta i ett par timmar. Letade efter en grön, köpte tillslut en vit. sen blidde lite lunch och så kom catrine in till stan kring 4tiden. Sökte efter en grön slips i hundra år, barran köpte ett par byxor och så handlade jag ett halsband och en borste till älsklingstjockisen :P

Sen begav vi oss alla tre till Hortlax för att kika lite på lillvovven, och aj va söt liten rackare. Vi fikade och sen stjutsade barran hem mig igen.
När jag kom hem kom erik och hälsade på, danne provade skor och kläder och erik löste slipsproblemet!!! Danne ska få låna en grön :D jag år lite mat och sen kom Barran och Carine. Som upplagt ör en Kubbkväll....Lovely :P
Erik var med en stund och sen for han hem. Skulle kunna berätta ganska mkt om vårat kubbande, men jag väljer att bara säga: Jag och Barrisch äääägde Catrine och Danne!!!!!! ................. End of Story :P


SEn spelade vi lite fotboll, eller vi körde pricken elller vad det nu kallas, kan säga mkt där med med jag väljer att bara säga: Jag vann en gång!!!!!!!! ...............End of Story :P

Himla roligt dag och kväll har det varit :D Synd bara att stackars Emma låg hemma och var sjukling :(
Krya på dig snutt......
Tack alla söta för idag




TJINGTJING




PS: Danne köpte en vaniljpuck till mig...GOTT!!!! .DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback