vart var jag..?

.....
jo, utgång på Valdinos blidde det för hela slanten.
Riktikt roligt faktiskt, halvbra musik och roligt folk. Dock måste jag få säga att Kalles fortfarande är Nr:1 på min lista. Vilka bitches medelålders kvinnor kan vara när dom  har fått lite för mkt av det goda :P
 Herreguuud
Ne men en lyckad spontan utång allt som allt, och som grädden på moset kännde jag mig riktigt Shiiiiny när jag vaknade imorse :P




Idag då lite snabbt:
* väckta av emma kl:12.30
* bakisPizza på Ängeln m. Danne, Emma, Erik & Dennis
* promenad runt Öjebyn m. Erik
* REGN :D
* somnade framför TV:n
* väckt av catrine ca 18:30
* lång härlig varm dusch
* 19:52, ska försöka få lite mat i magen och sen film hos erik med folket :P


TJINGTJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback