Tvätt, städ, fix

...idag blidde jag väckt av att Catrinis ringde och ville ha med mig in till stan och inte var jag sen på att tacka ja till det inte. Borde kanske inte ha gjort det med tanke på att det gick lite väl mkt pengar. Ajajaj...
Trevligt var det iaf, handlade en skarf, två par vantar, en tunika, en randig tröja, en kjol, nya stora silverringar till öronen och lite småtjafs på Dollar. (Kommer upp lite bilder senare) Catrinis shoppade också en hel del bla. lite kläder, ett par stövlar och rosa panelgardiner. Kommer att bli finfint med födelsedagsgardinerna. Måste fa dit och kika snart, blidde lite nyfiken på hur det vart. Hur som helst så shoppade vi lite, lunchade på Pentryt och sen bar det av hemmåt för att få lite vettigt gjort.

Detta är det vettiga jag gjort idag:

  1. Tvättat     
  2. Plockat lite
  3. Bäddat
  4. Dammsugit
  5. Dammat mattor
  6. Vikt tvätt
  7. Ätit middag
  8. Planerat fler vettiga saker jag ska göra när jag skrivit klart detta inlägg. Får se hur det riktigt går med det, men jag lär väl uppdatera lite senare och skvallra. Ska åtminstode försöka vara lite duktig, bara det borde ju värderas ganska högt tycker jag :)




TJINGTJING


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det känns skönt att vara tillbaka!! vi syns på lördag va?!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback