RökRea

hej hallå.
idag har jag varit och sökt lite jobb på stan, gick väl sådär kan jag säga.
sen när jag tyckte jag vart duktig gick jag på keramix för att fynda lite på rökrean. var dock allderles för mkt folk för min smak. stod i kö i en dryg halvtimma och fick med mig roliga diskhanska och gardiner (som inte vart nå fina) hem. var nog inte så värt, men ska dit kanske imorrn igen. hoppas på att det är mindre folk då. Fyndade 3 diadem på Gina också :)

Nu blir det at sappa lite mellan Roomservice och Idol och sen har förhoppningsvis nyaste "The Hills" kommit ut.

     



TJING TJING

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi jo ja trivs som fisken i vattnet! :D Ja var å på rökrean igår, men efter att stått i kö 45 min bara för att få komma in, och väl inne se att kön var ännu längre så vände ja om gode så fort!:P Haha Såg gardinerna du köpte där, dom va ju jätte fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback