Happy New Year

happ, då var det ett nytt år med nya förväntningar och nytt hår :) haha
har vart lite dårlig på att uppdatera än så länge, så nu får jag försöka ta igen lite av det jag missat.

Nyårsafton spenderades tillsammans med ett gäng fina personer (till och med min älskade bror dök upp en liten stund), god mat, massa vin och Hollywoodhår.
Som vanligt var jag inte i närheten av klar när flickorna anlände hit så Catrine hjäpte mig lite med mina lösögonfransar och sen fixade hon massor av volym i mitt hår. Sen tog KG över och fixade Hollywoodlockar åt mig :) Har nog aldrig vart så fin i håret tror jag :)

När vi var klara med hår och smink och pojkarna var klara i bastun så blidde mat tillsammans allihopa och sen hade vi lite tävlingar som jag och Catrinis fixat. Det blev (om man bortser från min migrän som jag givetvis fick) en jättelyckad kväll, även om det blev lite tidigt.


Kvällens låt

Nu hoppas jag bara på att 2009 blir ett bra år. Spännande att se vad som sker :)


TJINGTJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback