Mat!

kylskåpet ska rotas igen och frukost ska tillagas, för äntligen känns det som att jag kanske kan få i mig mat igen.
känns som att jag inte har ätit på hela veckan fastän det bara är sen i tisdags. Men det är länge nog för jag håller på att svälta ihjäl!!
jusst det, vinterkräksjukan har drabbat oss här på saxofongatan. först kom den till danne på söndagen och sen har jag bara väntat på att den skulle hitta mig och det gjorde den på tisdagen, halvjobbigt kan jag säga!!

Nu känner jag mig bättre i alla fall och det är tur det eftersom att jag ska jobba imorrn och fira Emmis på lördag :)
Ne nu blir det frulle och att fortsätta planera inför flytten :P Inspirationsbilder, here I come!

TJINGTJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback