Tagga ner en gnutta

Huvudvärk idag, igen. börjar bli ganska less nu om jag ska vara helt ärlig.
tror jag måste tagga ner en gnutta kanske!!!

Har jobbat idag och ska även jobba imorrn och på torsdag, vilket hade vart väldigt bra om det inte var för att vi får nycklarna till lägenheten på måndag och vi har än inte bestämt tapeter eller golv helt klar. Vi har inte tagit måtten till vitvarorna eller golven och jag har inte ens börjat att packa. Sen har vi börjat funderna över vad vi ska göra åt badrummet också. Ska vi måla om? Vad ska vi ha för badrumskåp? Färger??
Skulle titta på vitvaror och badrumskåp imorrn i luleå när vi kör pappa och eva till flyget, men nu går inte det för att jag måste jobba till klockan 6.
Ne, jusst nu är det allt på en gång känns det som, är en gnutta förvirrad, hur ska jag hinna???

Nu ska jag iaf försökna lugna ner mig en stund med lite The City, man kan inte annat än bli avslappnad av denna tjejs underbara attityd till livet :)



TJINGTJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback