Veckans middagar

Nyårsafton: Fläskfile och barbecuepotatis med; Carro & Anton, Emma & Danne, Katti & Dennis, KG & Tomas, Catrine, Erik och Oskar (och Jag & Danne).

Nyårsdagen: Ingemar & Fridis var här på middag innan dom åkte hem till Linköping igår. Det blev Grekisk pyttipanna och rödvin :) Mums. Sen åt vi massa chips, spelade BUZZ och skattade oss igenom natten. Tycker dock inte om att man hinner träffa dom så lite innan dom måste åka hem igen.  Saknar!!

Igår: Skinkstek hemma hos Dannes mormor med hans familj (och Linus).

Ikväll: Mamma, Håkan, Mormor och Greta kommer hit på middag innan Mamma och Håkan ska åka hem till Ludvika imorrn. Vi bjuder på Portvinskyckling med druvor.

Nu ska jag klä mig och fara och handla till middagen ikväll.

TJINGTJING

Kommentarer
Postat av: Madde

din stackare hörde att du hade fått migrän när jag ringde dig på nyår. Min sambo är så lyckligt omedveten om vad som väntar i sovrummet när det blir blommigt och rosa=)vill ha ett riktigt rosigt romantiskt tjejigt sovrum=)haha puss

Postat av: Kg

Ja de var jättejättekul hela kvällen, förutom några minuter : )

2009-01-04 @ 22:59:45
URL: http://kgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback