alkoholistVARNING!!!

Då sitter man och gör sig i ordning för partaj för fjärde gången på åtta dagar, inte bra inte bra.
Men vad ska man göra? Förra lördagen var det födelsedagsfirande av mig barran och danne och sen när det slutade med migrän för min del (som vanligt) så gjorde vi ett nytt fösök hemma hos emma på måndagen när jag fyllde år.
Och sen så vart det valborgsfirande på torsdagen med danne, emma, catrine och lite senare uppslutning med barran.

Så ikväll blir det partajj med dessa töser innan terese åker hem till gbg imorrn. Blidde ju inte att fira valborg tillsammans som sagt så nu måste vi ta igen det idag :)



Aja man kan ju va nykter nästa helg... trodde jag. Då blir det att dra till Western Farm där EMD ska spela, det går ju bara inte att missa. Får ta det där med nykterhet kanske i september eller nått sånt.

Ne, nu måste jag göra mig iordning för kvällen. Ses i dimman... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback